top of page
  • Ik heb last van mee-eters, welke behandeling is het meest geschikt?"
    Als u last heeft van mee-eters, adviseren wij u om de behandeling "luxe" te kiezen. Deze behandeling is puur gericht op het reinigen van de poriën.
  • Hoelang duurt een behandeling?
    Een behandeling duurt ongeveer een uur, kan soms iets langer of korter zijn.
  • Door wie word ik behandeld?
    Als u een afspraak maakt is het meteen duidelijk bij wie u die heeft, als u een voorkeur heeft kunt u dat aangeven als u de afspraak maakt. Er wordt daarna niet gewisseld. In de bevestigingsmail staat ook door wie u behandeld word
  • Behandelen jullie ook mannen?
    Ja, wij behandelen ook mannen.
  • Is de oorkaars-therapie gevaarlijk?
    De oorkaarsen die bij onze therapie worden gebruikt, zijn met de hand vervaardigd en bestaan uit natuurlijke bestanddelen, samengesteld volgens een origineel recept. De holle kaars, gemaakt van zuiver natuurlijke katoenen linnen, wordt gedrenkt in 100% zuivere bijenwas, vermengd met traditionele kruiden als salie, johanneskruid en kamille. Chemische bestrijdingsmiddelen zijn uitgesloten en bevatten ook niet de voor deze behandeling schadelijke paraffine. De kaarsen voldoen aan de EG richtlijnen.
  • Als ik bel krijg ik geen gehoor?
    Wanneer u geen gehoor krijgt via de telefoon kunt u op een later tijdstip nogmaals terugbellen.
  • Ik heb geen bevestiging ontvangen, gaat mijn afspraak door?"
    Bij elke afspraak die u maakt, wordt meteen een afspraak bevestiging gestuurd en automatisch een herinnering - één dag voor uw afspraakdatum - per mail verstuurd. Het kan voorkomen dat uw herinnering niet correct wordt afgeleverd op uw mail. Indien u geen herinnering per mail heeft ontvangen, gaat uw afspraak niet door. U kunt bij twijfel altijd contact met ons opnemen per telefoon of e-mail.
  • Hoe kan ik een afspraak annuleren?
    Wil je een afspraak verzetten of annuleren? Dit is niet mogelijk via onze online agenda. Wij verzoeken je vriendelijk dit telefonisch op 010-7511336of via de e-mail te doen. La Elegance is van dinsdag tot en met zaterdag bereikbaar tussen 10.00 en 18.00 uur.
  • Krijg ik een factuur?
    Indien gewenst krijgt u een factuur op naam.
  • Zijn jullie bereikbaar met het OV?
    wij zijn heel makkelijk te bereiken met het ov. Vanaf Rotterdam Centraal kunt u tram 23 richting marconiplein pakken en bij halte "vierambachtsstraat" uitstappen. daarna is het 1 min lopen.
  • Zijn jullie in het weekend geopend?
    Wij zijn zaterdag geopend en zondags gesloten.
  • Kan ik meteen een vervolg afspraak inplannen?
    Tuurlijk! is alleen maar aan te raden.
  • Is La Elegance aangesloten bij de zorgverzekering?
    Nee, La Elegance staat niet aangesloten bij de zorgverzekeraars
  • Ik kom met de auto, kan ik parkeren"
    Ja, onze schoonheidssalon is gelegen aan een openbare weg. De parkeerautomaat staan wel best ver weg van de salon, vertrek daarom op tijd zodat u voldoende tijd heeft voor het vinden van een parkeerplek. Zone: 530
  • Nemen jullie werknemers en stagiaires aan?
    Er zijn momenteel geen vacatures. Als die er zijn wordt dit bekend gemaakt op social media kanalen. Wij nemen ook geen stagiaires aan.
bottom of page