Veelgestelde vragen

Behandelingen

Ik heb last van mee-eters, welke behandeling is het meest geschikt?


Als u last heeft van mee-eters, adviseren wij u om de behandeling "luxe" te kiezen. Deze behandeling is puur gericht op het reinigen van de poriën.




Hoelang duurt een behandeling?


Een behandeling duurt ongeveer een uur, kan soms iets langer of korter zijn.




Door wie word ik behandeld?


Als u een afspraak maakt is het meteen duidelijk bij wie u die heeft, als u een voorkeur heeft kunt u dat aangeven als u de afspraak maakt. Er wordt daarna niet gewisseld. In de bevestigingsmail staat ook door wie u behandeld word




Behandelen jullie ook mannen?


Ja, wij behandelen ook mannen.




Is de oorkaars-therapie gevaarlijk?


De oorkaarsen die bij onze therapie worden gebruikt, zijn met de hand vervaardigd en bestaan uit natuurlijke bestanddelen, samengesteld volgens een origineel recept. De holle kaars, gemaakt van zuiver natuurlijke katoenen linnen, wordt gedrenkt in 100% zuivere bijenwas, vermengd met traditionele kruiden als salie, johanneskruid en kamille. Chemische bestrijdingsmiddelen zijn uitgesloten en bevatten ook niet de voor deze behandeling schadelijke paraffine. De kaarsen voldoen aan de EG richtlijnen.





Afspraken

Als ik bel krijg ik geen gehoor?


Wanneer u geen gehoor krijgt via de telefoon kunt u op een later tijdstip nogmaals terugbellen.




Ik heb geen bevestiging ontvangen, gaat mijn afspraak door?


Bij elke afspraak die u maakt, wordt meteen een afspraak bevestiging gestuurd en automatisch een herinnering - één dag voor uw afspraakdatum - per mail verstuurd. Het kan voorkomen dat uw herinnering niet correct wordt afgeleverd op uw mail. Indien u geen herinnering per mail heeft ontvangen, gaat uw afspraak niet door. U kunt bij twijfel altijd contact met ons opnemen per telefoon of e-mail.




Hoe kan ik een afspraak annuleren?


Wil je een afspraak verzetten of annuleren? Dit is niet mogelijk via onze online agenda. Wij verzoeken je vriendelijk dit telefonisch op 010-7511336of via de e-mail te doen. La Elegance is van dinsdag tot en met zaterdag bereikbaar tussen 10.00 en 18.00 uur.




Krijg ik een factuur?


Indien gewenst krijgt u een factuur op naam.




Zijn jullie bereikbaar met het OV?


wij zijn heel makkelijk te bereiken met het ov. Vanaf Rotterdam Centraal kunt u tram 23 richting marconiplein pakken en bij halte "vierambachtsstraat" uitstappen. daarna is het 1 min lopen.




Zijn jullie in het weekend geopend?


Wij zijn zaterdag geopend en zondags gesloten.




Kan ik meteen een vervolg afspraak inplannen?


Tuurlijk! is alleen maar aan te raden.





Algemeen

Is La Elegance aangesloten bij de zorgverzekering?


Nee, La Elegance staat niet aangesloten bij de zorgverzekeraars




Ik kom met de auto, kan ik parkeren


Ja, onze schoonheidssalon is gelegen aan een openbare weg. De parkeerautomaat staan wel best ver weg van de salon, vertrek daarom op tijd zodat u voldoende tijd heeft voor het vinden van een parkeerplek. Zone: 530




Nemen jullie werknemers en stagiaires aan?


Er zijn momenteel geen vacatures. Als die er zijn wordt dit bekend gemaakt op social media kanalen. Wij nemen ook geen stagiaires aan.





Voor vragen kunt u bellen naar het onderstaande nummer.

010 751 13 36    

Gerrit van de Lindestraat 32, 3022 TL Rotterdam

Follow us

Openingstijden:

Maandag    Gesloten 

Dinsdag      10:00 -18:00 

Woensdag  10:00 -18:00 

Donderdag 10:00 -18:00 

Vrijdag        10:00 -21:00 

Zaterdag     10:00 -18:00 

Zondag       Gesloten

Enkel op afspraak

Wij houden lunchpauze van 13.00 tot 14.00 uur.Tijdens de lunchpauze is de salon gesloten

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon